Ikasgunea

Noten kontsultak, faltak, agiriak, ordu aldaketak, eta abar.

Liburutegiko katalogoa online

Egutegia

Ikasleen ordezkariak

Bilboko HEOko abesbatza. Eman izena!

Azterketa egutegia

Ekaina: Ikasle ofizialak

AZTERKETA IDATZIETARA ORDU ERDI LEHENAGO HELDU BEHAR DA.

Segurtasun protokoloak:

Egutegia:

- Alemana - Ingelesa
- Gaztelania - Italiera
- Euskera - Portugesa
- Frantsesa - Errusiera

Proben deskribapena

Iraila: Ikasle ofizial eta libreak

Ikasle libreei dagozkien probak irailean egingo dira. Proben egutegia esteka (II. eranskina) honetan dago. Egutegi zehatza uztailean zehar argitaratuko da.

Osasun-egoerak ez badigu uzten ofizialen eta libreen deialdiko ahozko eta idatzizko probak egiten aurreko puntuetan adierazitako aurreikuspenen arabera, behar besteko aurrerapenarekin jakinaraziko da, eta proba horiek egiteko egutegi berri bat jakinaraziko da.

Beste hizkuntza eskolak

Oharrak

Matrikula ofiziala 2020-21

Hurrengo ikasturterako matrikula ofizialari buruzko informazio guztia abuztuan argitaratuko da.

2019-20ko agiri eta tituluak

Ikasturte honetan lortutako ziurtagiriak eta tituluak uztailaren 15tik aurrera jaitsi edo eska daitezke, ikusi informazioa hemen.

Liburutegiko materialak itzultzea

Mailegatutako materialaren itzulera astelehenetik ostegunera, goizez, 09:00etatik 13:30era egin daiteke. Horretarako, bilketa puntu bakarra ezarri da eskolaren beheko solairuan, eraikinaren sarrera nagusian. Multimedia Ikasgelako langileak arduratuko dira itzulitako materialak jaso eta erregistratzeaz.

Irakasleen hutsegiteak

Semipresentzialak