Lekualdaketa

Lekualdaketa-motak

MATRIKULAREN lekualdaketa: (indarrean dagoen ikasturtean jada matrikula ofiziala eginda duen ikaslea)

Matrikularen lekualdaketa azaroaren 10etik martxoko azkenengo klase-egunera arte eskatu ahal izango da. Halere, ikaslea eskola berrira joan ahal izateko, bertan lekua izatea ezinbesteko baldintza izango da, eta ikaslearen ardura izango da jakitea eskola horretan lekurik dagoen ala ez.

Matrikula Bilboko HEOra aldatu ahal izateko, ikasleak matrikula lekualdatzeko eskabidea bete beharko du, eta, honekin batera, jatorrizko HEOko lekualdaketa-eskabidearen ziurtagiria eman beharko du, edo bestela jatorrizko HEOn baja eman izanaren ziurtagiria.

Begiratu taldea eta irakaslea  Ikasgunean begiratu (plataforma honetan izena-ematea beharrezkoa da). Taldearen ordutegia eta gela jakiteko, kontsultatu hurrengo lotura: https://eoibilbaoheo.hezkuntza.net/eu/inicio1, hasierako orrialdea, Dagokigun taldea eta ikasgela.

Bilbotik beste HEO batera lekualdatzea eskatzeko, ikasleak baja hartu beharko du Bilboko HEOn, 014182admin@hezkuntza.net posta elktronikoaren bidez,  baja emateko eskabide-orria beteta eta eta NANa erantsita, bi aldeetatik. Ikasgunean HEO berria agertzen den egiaztatu.

EAEtik kanpora egindako EXPEDIENTEAREN lekualdaketa: (ikasleak ez du egin matrikula ofizialik indarrean dagoen ikasturtean)

Urte guztian eskatu ahal izango da (ikaslea jasotzen duen eskolaren baldintzapean) Idazkaritza Onlinen. EAE barruan ez da beharrezkoa espedientearen lekualdatzea.