Ziurtagiri Ofizialen eta Tituluen eskaera

Ziurtagiri Ofiziala

Gainditutako ikasmailen Ziurtagiri Ofiziala eskatzeko (ez da titulua), ikasleek hauxe egin beharko dute:

- 2015-2016 ikasturtetik aurrera lortutako ziurtagirietarako ikasleak berak deskargatu beharko du Ikasgunea plataforman, erregistratu ostean. Horretaz gain, eskabidea e-mail bidez egin dezake (014182admin@hezkuntza.net) eta NANa alde bietatik eskaneatuta erantsi. Horrela, korreoz bidaliko zaie ziurtagiria. Nahi izanez gero, espedientea duten HEOra ere joan daitezke NANa aldean dutela eskabidea egitera.

Behin ziurtagiria jasota, ikasleek berriz kontsultatu edo inprimatu ahal izango dute, ziurtagirian agertzen den lokalizatzailea helbide honetan sartuta: http://euskadi.eus/lokalizatzailea edo QR kodea erabilita.

- 2015-2016 ikasturtea baino lehen lortutako ziurtagirietarako eskabidea e-mail bidez egin dezake (014182admin@hezkuntza.net) eta NANa alde bietatik eskaneatuta erantsi, ikasleak berak deskargatu ahal izango du  Ikasgunea plataforman (erregistratu ostean) 24-72 orduko epean. Nahi izanez gero, espedientea duten HEOra joan NANa aldean dutela.

Kasu guztietan ziurtagiria doakoa da.

Titulua

Titulua Idazkaritza online bidez eskatu beharko da. Behin eskatzeko inprimakia beteta eta hilabete inguru barru, ikasleek euren korreo elektronikoan (batzuetan spam karpetan) ordaintzeko karta jasoko dute (ez da berehalakoa). Behin ordainduta euren HEOko Idazkaritzara jo beharko dute tituluaren egiaztagiria jasotzera; izan ere, Titulua eskatzen denetik gure bulegoetara heldu arte, bi urte inguru behar izaten dira. Titulua eskolara heltzen denean, ikasleei jakinaraziko zaie batzera etor daitezen.

Titulua urteko edozein sasoitan eskatu ahal izango da, hilabete hauetan izan ezik: urtarrila, ekaina, uztaileko lehen hamabostaldian, iraila, urria eta abendua.