Ordutegi-aldaketa

Eskolak ez du bermatzen matrikula prozesuan esleitutako ordutegia aldatzea. Hala ere, ikasle batek aldaketa hori nahitaez behar badu, egiten saiatuko da, baldin eta eskatutako ordutegi berrian plaza librerik badadago.

1. aldia (urriak 15 eta 16)

Atezaintzan jaso beharko duzu inprimakia, edo, bestela, hemen deskargatu, eta idazkaritzan beteta utzi (beheko solairuan).

Eskaturiko aldaketen (onartuak eta ukatuak) ebazpena Ikasgunea plataformaren bidez kontsultatu beharko da. Eskaerei emandako erantzuna jakin ondoren, aldaketa lortu duena bere talde berrian sartuko da, eta lortu ez duena hasieran matrikulatu zen taldean geratuko da, eta aldaketa berriz eskatu ahal izango du 2. aldian.

2. aldia (azaroaren 4tik abenduaren azken eskola-egunera arte)

Aurrez aurre eskatu beharko da, Idazkaritzan edo Online Idazkaritzaren bidez.

Ikasleek aldian-aldian kontsultatu beharko dute Ikasgunean, abenduko azken eskola-egunera arte, matrikulari buruzko informazioa, aldaketa onartu zaien egiaztatzeko.

Aldaketa lortu ez duenak hasieran matrikulatu zen taldean jarraituko du, eta aldaketa berriro eskatu ahalko du 3. aldian.

3. aldia (urtarrileko lehen eskola-egunetik apirileko azken eskola-egunera arte)

Aurrez aurre eskatu beharko da, Idazkaritzan edo Online Idazkaritzaren bidez.

Ikasleek aldizka kontsultatu beharko dute Ikasgunean, apirileko azken eskola-egunera arte, matrikulari buruzko informazioa, aldaketa onartu zaien egiaztatzeko.