Ordutegi-aldaketa

Eskolak ez du bermatzen matrikula prozesuan esleitutako ordutegia aldatzea. Aldaketa emango da ordutegi berrian plaza librerik badadago.

NAHITAEZ dagokion irakasleari esleitutako talde berriaren egiaztapena (bulegoko zigilua, Ikasgunea...) eman behar zaio.

Talde aldaketa lortu ezik, ez da matrikularen zenbatekoa itzultzen.

Lehenengo aldia: urriaren 10etik 16ra (13:30ak arte)

Atezaintzan jaso beharko duzu inprimakia, edo, bestela, hemen deskargatu, eta idazkaritzan beteta utzi (beheko solairuan).

Eskaturiko aldaketen (onartuak eta ukatuak) ebazpena Ikasgunea plataformaren bidez kontsultatu beharko da urriaren 14tik aurrera. Eskaerei emandako erantzuna jakin ondoren, aldaketa lortu duena bere talde berrian sartuko da, eta lortu ez duena hasieran matrikulatu zen taldean geratuko da, eta aldaketa berriz eskatu ahal izango du 2. aldian.

Bigarren aldia: azaroaren 10etik abenduaren azken eskola-egunera arte.

Idazkaritzan bertan eskatu behar da, edo Online Idazkaritzaren bidez.

Ikasleek astero kontsultatu beharko dute Ikasgunean, abenduko azken eskola-egunera arte, matrikulari buruzko informazioa, aldaketa onartu zaien egiaztatzeko.

Aldaketa lortu ez duenak hasieran matrikulatu zen taldean jarraituko du, eta aldaketa berriro eskatu ahalko du 3. aldian.

Hirugarren aldia: (urtarrileko lehen eskola-egunetik apirileko azken eskola-egunera arte)

Idazkaritzan bertan eskatu behar da, edo Online Idazkaritzaren bidez.

Ikasleek astero kontsultatu beharko dute Ikasgunean, apirileko azken eskola-egunera arte, matrikulari buruzko informazioa, aldaketa onartu zaien egiaztatzeko.